20 Haziran 2010 Pazar

Yolculuk

Yazsam mı, yazmasam mı.

Sinirlerim bozuk.

Neyse, konu bu değil.

Bugün itibariyle yola çıkıyorum. Zerre gitmek istemediğim bir yer fakat gidicez mecburen, napalım.

Yolculuğumu, kötü bir otobüs firması ile gerçekleştirmek zorundayım. Otobüsleri sevemedim, sevmiyorum, hele ki ucuz firmalardan nefret ediyorum.

Ne yapsam ne etsem diye düşünüyorum otobüste. Kitap okurum, yazı yazarım, karalarım, çizerim. Yanıma oturan erkeğin de giderine göre ibnelik yaparım.

Fakat şöyle kötü bir durum var, ilaç mahfediyor beni. İlacın etkisi yüzünden dün önümde koskoca bir kamyonla yürüdüm desem yeridir. Bugün de aynı şey olursa, yandım.

Bir de, bu ilaç uykuyu kaçırıyor, cin gibi yapıyor seni. Bunu bildiğimden, zaten dün uykusuz olan ben ilacı ağzıma atar atmaz daldım. Uyuyamam bir daha diye. Feci bir şey.

Neyse, bakalım artık. Nasıl geçecek o saatler hala bilmiyorum, ama pek hoş geçeceğe benzemiyor.

Neyse artık.

Siyah. (Ne az yazdım bu ara amk)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder