22 Haziran 2010 Salı

Otobüs


Not: Bu yazı, bir A4 kağıdını dörde bölerek, bir "Küçük İskender" kitabının içinde yazılabilecek hale getirmemle yazılmıştır. Yazarken kitabın üstünde yazdım, sayfaları arasında değil. Kitabı da bitirdim zaten. :)

Not 2: Bu yazı, iki şehir arasında yolculuk ederken yazılmıştır.

Dedim ya otobüsle yolculuk yapmayı sevmiyorum diye, sonuna kadar haklıyım. Şu anda otobüsteyim, yanımdaki herif (nasıl biri görmedim) bir DEDE ile yer değiştirdi, sırf arkadaşı ile oturabilmek için. Dede de yanıma geldi haliyle. Şansıma tüküreyim.

Neyse, biraz kitap okuyacağım ben, olaylar geliştikçe devam ederim yazmaya.

17.53 Dede bana (gideceğim şehir "b" olsun) "b'li misin?" diye sordu. Hayır dedim. Muhabbeti o anda bitirdi. Bu ne lan?!

19.26 Bu aptal ve minik televizyonda "120" adlı filmi oynatıyorlar. 1914 zamanı Van'da geçiyor vs. vs. Ne düşünsem bilemedim. Bilmiyorum. Sağdan güneş vuruyor beynime, başım ağrıyor.

19.42 Filmin bir yerinde "taşakatli" diyor lan? Ne demek acaba.

20.30 (27C) Bu ilacın etkileri çok boktan. Otobüs mola verdi, indim, sigara içtim, yemek yedim vs. Bir kadına "GÜM" diye çarptım arkadan, iki genci kıskandım deli gibi. Deli gibi ama. Bunların haricinde başım ağrıyor, "biri beni vursun artık!" diye çığlık atmam an meselesi.

Kıskandığım iki genç var dedim ya, ikisinde de sarı bir t-shirt var (bendeki gibi), biri açık mavi diğeri siyah pantolon giymiş, birinde beyaz converse (evet kırmızı bantlı) diğerinde de vens tarzı bir ayakkabı var. Biri çok çocuk, ama sanıyorum ki kötü yolda. Diğeri ise kaslı ama göbekli. Yanında annesi ve kardeşi var. Genç olan çalışmaya gidiyormuş, öyle duydum en azından. (Çok detaya girdim mk) (Bu arada bu ikisi deli gibi konuştular ettiler, o yüzden kıskandım.)

Neyse günlük, ben uyumaya çalışayım. Yoksa bu başı kökünden koparım kendime oral yapacağım. Öptüm.

04.57 Bir insan otobüsten indim diye bu kadar çok sevinir mi lan? Nasıl uyuduysam artık o arkamdaki DEDE uykusunda bağıra bağıra sayıklarken, ben de anlamadım. Önüm arkam sağım dedeydi. Şansıma tüküreyim işte. Bu arada bu şehirde benden başka inen olmadı, başkasıyla tanışsam bile bir boka yaramayacaktı zaten.

Neyse işte, şehre sağ salim varmanın şerefine güzel bir sevişilirdi ya, şurada bir genci kandırsam? Amaan, servisi kaçırırsam göte gelirim. Gerek yok şimdilik. Eve gidince yan komşuyu ayartırım olmazsa. Hadi ben kaçtım ;)

Not3: Serviste gayet güzel bir insanla tanıştım. Çakmakla kapattığım onun msn adresi. :)

Siyah. (Şu bölümü de bitireyim, öyle içeyim sigaramı.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder