14 Haziran 2010 Pazartesi

Başlangıç!


Lisedeyim daha, belirli bir arkadaş grubunun içinde, Ankara'da, her zaman yaptığımız gibi dershanelerimizin ders saati öncesinde oturup muhabbet ediyoruz. Ben en aptalları ve en sakinleriyim.

Hiç beklemediğim bir anda, o arkadaş grubunun içinden biri bana feci tutuluyor. Zengin bir hatun, esmer, pek de güzel sayılmaz. Ben, önce bende ne bulduğunu düşünüyorum, çünkü giydiğim sweetshirt'ün kolları yırtık, bakımsız, uzun ve yağlı saçları olan aptal bir erkeğim. Sonrasında neyse diyorum, düşünmüyorum.

Kahveler bittikten sonra kıza eşlik ediyorum. Zengin demiştim ya, portişlerini almak için bir saç dükkanına doğru yol alıyoruz. Asansöre biniyoruz ve garip bir sessizlik oluşuyor. O anda atlasam mı üstüne, öpsem mi, hiçbirşey yapmasam mı diye düşünürken dükkana varıyoruz.

2 gün sonra ise bana gelen cevap şu oluyor: "Aslında o asansörü durduracaktım, ama sana bunu yapamadım".

Her şey böyle başladı işte, herkesin içinde bir piç var derler ya, o piç o gün uyandı. 17 yıllık uyku, dile kolay.

Ha, uyandı da ne oldu? Erkek orospusu olup çıktım işte. :)



PS: Bu blog, kendini belli etmek istemeyen bir "siyah"ın günlüğüdür.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder