15 Haziran 2010 Salı

Banka!

Bugün, bir arkadaşım ile telefonda konuşurken "yazacak yazı çıktı bana, süper olay lan" diye atladım aslında. Ama anlatacak o kadar çok şey var mı, bilmek zor.

Bugün, bir işlem dolayısıyla bankaya gittim. Hep uğradığım bir yer zaten. Sürekli o banka şubesine uğramamın nedeni ise: içerisi buram buram seks kokuyor!!

Şuna açıklık getirmek lazım, biseksüel bir erkeğim. Ağırlığım kadınlar yönünde, bu güne kadar bir erkekle hiçbir şekilde ciddi bir ilişkim olmadı, sanmıyorum olacağını da. Fuck Buddy'likten ileri gidemez.

Ama o eleman var ya, evlen dese atlarım üzerine. O derece feci bir şey o. Kumral, kısa saçlı, götü falan da seksi, sesi muhteşem bir adam. Fakat gözlemlediğim kadarıyla adam evli, yanında diğer kasaya bakan seksi(!) bayan buna asılıyor, yetmiyor üstüne şube müdürü de adamı götürme planları yapıyor. Ne zaman gitsem ikisi birbiriyle savaşıyor sanki adam için.

Abi girdim bankaya, aklımdan türlü türlü fikirler geçiyor. Oğlum siyah, bu sene skorları hep çirkin heriflerle bıyıklı hatunlarla yaptın, yattığın amerikalı herif bile aptalın tekiydi (bu konuya bir sonraki yazıda değineyim), ama bu güzel bunu kaçırma, bu iyi sevişir vs. vs. diye kendimi avutuyorum, kendime cesaret vermeye çalışıyorum ucundan.

Sıra bana geldi, adam yapacak işlemi. Ben havalarda uçuyorum ama, görenler "manyak mı lan bu" falan diye fısıldaşır hani, allahtan küçük bir şube de kimse yoktu bugün.

Gittim adamın önüne, anlatmaya başladım dedim böyle böyle bişey var böyle böyle bilmemne vs. diye ama gülüyorum bir yandan da. İstemsiz bir şekilde gülüyorum, ve biliyorum ki istemsizce güldüğüm her an 20 metrekare içerisindeki herkes beni seksi buluyor, o alanın dışında kalanlar vücut yapım sebebiyle (inceyim ben) "belki" diye düşünüyorlar. Şu ana kadar beni görüp de yakışıklı bulmamış erkek/hatun tanımam mesela.

Ama sen ne yap, bir iki şakaya soğukça gül, ilgilenme bile, çıkarken "kolay gelsin" dememe bile aldırma. O an var ya, şeytan resmen kulağıma fısıldıyor "çıkışını bekle bunun olmadı bağlar bir köşede görürsün işini" diye. Dinledim mi? Hayır. Adam beni taktı mı? Hayır.

Eğer bunu okuyorsanız sevgili banka çalışanı, zaten anlamışsınızdır kim olduğumu. Tez zamanda yorum yazmanız rica olunur. Sevgilerimle :)

Siyah. (Amına koyayım!)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder