15 Haziran 2010 Salı

Adaletin Bu Mu Dünya?!

Bunu yazmazsam çatlarım heralde, sinirlerim bu konu hakkında tavan yapmış durumda zaten, amına bile koyarım, o derece.

Şimdi ben evde zatı muhteren bir kişi ile kalıyorum. Aileden bir birey diyelim. Benden büyük kendileri, ev de onun, hatta şu anda holde, şifonyerin yanındaki küçük oufa oturmuş "neeaaapıyor yea bu" tarzında bana bakıyor kendileri. Neyse çevirdi kafasını.

Bu insan, küçük odada yatacağım diye tutturdu sene başında, ama gel gör ki geçen haftasonunda odamdan kovuldum. "Bu odada ben yatacağım artık" tarzı bir suratla geldi. Ben de "iyi" diyip gittim küçük odada yattım.

Buraya kadar anlayış gösterebilirim, fakat asıl ipler burada kopuyor. Aileden başka bir kişi daha geldi, bir hafta burada kalacakmış, ve tahmin edin nerede yatıyor?

Sinirleri oynatmış durumdayım. Evde zaten "sorumsuz siyah, pis siyah, salak siyah, dengesiz siyah" diye dolanılıyor. Hatta dün gece çayı bana yaptırdı pezevenkler. Lan içiyor muyum ben o çaydan? Kalk kendin koy amk.

Lan hani düşünüyorsun arada, bana yöneltilen bu tür sözcüklerin hiçbiri hiçbir şey ifade etmiyor. Sorumluluklarımı bilen bir insanım ki basit bir söz verdiğim zaman bile o sözün arkasında durabilmek için kıçımı yırtıyorum ben. Pis diyorlar bir de, ibnetorlar. Herkesden daha temizim lan ben?! Migrosta rafların arasına sıkıştırsalar beni orada bile sevişme potansiyeline sahibim, markete gidiyorum diye çıkıp okuldaki insanlar tarafından taciz ve tecavüz(!)e uğrayan bir herifim lan ben?! Ama yook, milletin işine gelince "ayy çok iyi bi çocuk o" ama işine gelmeyince "siktirsin gitsin pezevenk" oluyor.

Neyse ya, uyuyamadım zaten. Bir ton problem var kafamda, bu hafta da bi kişiyle seviştim, o da hiç güzel değildi. Bok oldu her şey. Rahatlamam lazım. Duş alayım en iyisi.

Siyah (Ooo ye!)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder