15 Haziran 2010 Salı

Get the hell outta' here!



Geçen gün, sahte facebook hesabında erkek avına çıktım yine. Bulunduğum çevrenin gruplarında, eski tanıdıklar da oluyor bazen, gidip onlarla yatıyorum. Kesmiyorsa ikincisini ayarlıyorum. Ankaradayken de böyle oldu bu, burada da böyle oluyor.

Ama artık bunları bıraktım diyebilirim, çünkü hem güvenilmez bir hal almaya başladı, hem de millet pis. Marjinal olucaz diye kıçımızı yırtarken fb'dan yatacak insan bulmak da neyin nesiymiş? Hassiktir ordan dedim en nihayetinde ben de.

Neyse işte, yine ben sahte hesapta millete sikimin boyunu söylerken biri mesaj atmış. Amerikalı bir herif. Baktım fotoğraflarına, seksi de. Evinde ailesi gece uyurken biz alt katta seks yapacağız, ve yakalanmayacağız diye anlaştık. Ben de gittim.

Çocukla buluştum (20 yaşında bir şey, ben gibi o da), yolda paso konuşuyoruz, sikime dokunuyor arada, gece ya. Kimse görmez diye düşünüyor, ama bilmiyor ki türk milleti meraklıdır, türk insanı dedikoducudur, gecenin bir saatinde bile dışarı bakar. Ben de korkudan yapma falan diyorum, en sonunda boynundan öptüm de öyle durdu piç.

En sonunda kaldığı eve geldik, geldik ki ne geldik ama. Evi bir gördüm ben, bizim eski evin biraz küçüğü ama daha bir güzeli. Evin içinde alt katta havuz ve sauna var. O derece. Önce eski evimi özledim, sonra "sikerim layn!!" dedim içimden.

Önce birer bardak viski içtik, sonra saunaya baktık, sıcak değil. Ben de rahat edemedim biraz, yukarıda 2 kişi uyuyor çünkü. Akıllım bana "uyku ilacı içirdim onlara" dedi. Ben de inandım mı? Hayır. Zaten ilerleyen saatlerde başımıza gelen hadiseye bak şimdi:

Sevişmenin ortasında yukarıdan sesler geliyor, biri kalkmış lavaboya gidiyor belli. Çocuk bana "get the hell outta' here!!" dediği gibi bende bir korku bir korku, dedim yakalanıcaz, lan soyadını da bir yerden biliyorum zaten, kesin boku yedim şimdi diye düşünüyorum. Tam gidicem "dur gitme, gel buraya" dedi, devam ettik sevişmeye.

Ama şunu anladım, adamlar aşırı rahat. Kıl tüy koku vs. onlar için önemli değil, kendisi de öyleydi zaten. Hani tamam seksisin de aptalsın be kardeşim, pis herif.

Beni yolladı boşaldıktan sonra, evim de biraz uzakta, gecenin bu saati taksiyle falan da uğraşamam, zaten uyumamışım, bildiğin sarhoş gibiyim. Sikseler bıraksalar kalırım orda yani.

Neyse dedim, oğlum siyah, kalk yürü, yürümediğin yol değil zaten bu. Hadi oğlum hadi oğlum diye diye ben kendimi biraz ilerideki banklara attım, orada da bir saat kadar uyudum. İyi bok yedim ama. Uyandığımda güneş ağzıma sıçıyordu çünkü.

Neyse efendim, eve gittim, yattım kalktım, bir baktım ki beni silmiş gerzek. Lan madem yattın, neden siliyorsun be pezevenk? Sikerken zevk alıyordun ama di mi? Puşt!

Abi siz siz olun, yatacaksanız ruslarla yatın. Süt gibiler zaten, erkekleri de kaslı falan. Hepimize göre bir şeyler var, uğraşmayın bu heriflerle!

Ha bir de, sahte facebook hesabımın anasını sikeyim ben! (Anası ben oluyorum sanırım) Kaçyüz tane arkadaşlık isteği gelmiş basit bir sik fotoğrafına. Uğraşamam dedim, kapattım. Aman diyeyim, tehlikeli şeyler bunlar, uzak durun.

Siyah (Hay bu yazıyı yazan parmaklarıma oral seks yapayım!)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder